Rabu, 29 Februari 2012

Kulit Wajah

                                                                       
Hujan..hujan...hujan,alhamdulillah!Hari ini 29 Febuari 2012,hari terakhir untuk bulan dua.Sekejap rasanya.Pejam celik pejam celik,esok masuk bulan tiga.My entri untuk petang ini,penjagaan kulit wajahku!Sebenarnya,kulit wajah yang bersih lahir dari hati yang suci.Bagi saya,jika seseorang itu bentuk mukanya cantik,kulit wajahnya ada jerawat dia tetap kelihatan menarik.Tetapi jika bentuk muka kurang menarik,walaupun jerawat tidak kelihatan.Bagi saya,ianya kelihatan biasa sahaja!Itu hanya pandangan saya.Lain orang,lain citarasanya.Ok la,bebalik pada penjagaan wajah saya.Saya seoarang seorang yang sangat ringkas.Jika boleh,saya tidak mahu bersolek.Untuk itu,saya hanya menggunakan Pembersih muka yang diperkaya oleh Avocado dari jenama Tesco sahaja.Harganya pun berpatutan!Selepas itu saya menggunakan toner dari Aiken.Sesuai untuk kulit wajah yang normal.Kulit wajah pun sudah bersih.Sekarang kita gunakan pelembab muka dari keluaran Safi ( Sari pokok lidah buaya ).Selalunya dua kali sehari saya akan melakukannya.Ringkaskan!Rasanya itu sahaja yang dapat dikongsi untuk hari ini.InsyaAllah jika ada kesempatan,entri baru akan masuk esok.



                                                                             

memo : suka lihat kulit wajah seperti bayi baru lahir.lembut je:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan