Sabtu, 10 Disember 2011

Friso Pool Party | Sunway Lagoon

OMG!Wake up...daddy dan zain rayyan!Pendaftaran pukul 8.30 pagi sehingga 11.00 pagi.Acara akan bermula pada pukul 9 pagi sampai 2 petang.Tepat pukul 7 pagi,kami sudah gerak ke Friso Pool Party di Sunway lagoon.Begitu ramai yang sudah mulai beratur untuk redeem ticket.Hampir satu jam beratur,tiba giliran kami untuk redeem ticket.'' dua dewasa,satu kanak - kanak '',ok la kan..

                                                                                 

Lautan manusia yang membanjiri pintu hadapan Sunway lagoon.


Mommy dah tak sabar nak redeem ticket!


                                                                             

Alamak,kenapa barang penting boleh terlupa!swimsuit,mamypoko,susu,krim UVdan clothing,Tapi macam ada kekurangankan?OMG!botol susu anakku!Itulah kalau terlalu teruja,macam ini jadinya.Nasib baik zain rayyan boleh bertahan selama 6 jam tanpa susu.Kesian si kecilku.Diharap selepas ini tidak akan berlaku lagi.


Muka diawal pagi:-)


My sweet,zain rayyan.LOVE

                                                                             

Dibahagi kepada 3 kumpulan,iaitu 1 - 2 tahun / 3 - 4 tahun dan 5 - 6 tahun.Zain rayyan dibahagian 1 -2 tahun yang diketuai seorang krew Friso.Kami diterangkan acara yang akan berlaku di Friso pool party.Tapi sebelum itu,kami melawat ke zoo yang terdapat di sunway lagoon.Zain rayyan sangat gembira bila dapat melihat haiwan secara dekat.Antara haiwan yang terdapat disitu,Harimau yang sangat besar,burung merak,rama - rama,dan macam - macam lagi la.Bagus aktiviti sebegini,kerana ibubapa dan kanak - kanak dapat mempelajari apa yang diterangkan.Bagus...




Jurucakap atau krew Friso untuk kumpulan kami.


Hats by warehouse,cardingan by mango & shirts by padini authentics:-)



                                                                             
Game time...kami diberi kupon untuk lucky draw.Tapi zain rayyan moodnya tidak berapa baik hari ini.Jadi?Bosan la..Mandi pun tak nak.!Daddynya yang mandi,mommy tak boleh mandi.Sebab mommy jadi photography.







Membasahkan badan daddy dan zain's.

                                                                           

Sedap jugak kalau perut sudah lapar.Nasi goreng planta pun jadi.Ini dia makan yang diberi oleh Friso.Pukul 12 tengah hari,masa untuk keluar dari sunway lagoon.Byee...jumpa lagi!


Lapar..lapar...lapar...


Sebelum balik,bergambar dulu ok!



                                                                   


memo : actually,zain's bukan la minum susu friso!tp nk merasa keseronakan b'pesta..beli la friso(tp i clubmember friso):-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan