Ahad, 16 Oktober 2011

I Love Fashion

Crazy Fashion!

OMG!I love fashion.Of course,sejak saya kecil my mom suka sangat berhiaskan saya.Umur 9 tahun saya dah pandai memilih baju sendiri.Bila umur meningkat belasan tahun,saya dah mula menyimpan duit untuk membeli pakaian yang harganya mahal sedikit.Ketika itu my brands Mango( MNG ) menjadi pilihan.Actually,jangan ingat seorang perempuan yang sudah berkahwin tidak boleh bergaya.Apa yang penting keselesaan!Jom kita bercerita kisah fashion.Saya suka dengan penampilan beberapa celebrity.Antaranya Nora danish,Sazzy falak,Marion caunter,Yasmin hani,Dynas dan ada beberapa celebrity lain.Termasuk Azalea ramli pemilik PU3 dan Alia alizar dari Yadotsa.Kesemuanya sangat stylish!Sebab itu,adakalanya saya suka membeli apa yang meraka pakai.Saya tidak kira tentang harganya.


Topshop
Dorothy perkins
Warehouse
Miss selfridge
Zara
Mango
Forever 21
French connection UK 
Jaspal and more



Nora danish


Zara RM199.90


Nora danish


Topshop RM199.90


Lisa surihani


Zara RM199.90


Lisa surihani


Mango RM99.00


Sazzy falak


French connection UK RM469.00






                                                                            
memo : suka lihat pakaian yg mereka pakai,pastu mesti nk gi cari:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan